تجربیات زندگی یک مرد تبلیغاتی

تجربیات زندگی یک مرد تبلیغاتیتجربیات زندگی یک مرد تبلیغاتی

تبلیغات باعث اضافه شدن ارزش به محصول میشود و این امر با تغییر ذهنیت در مورد محصول رخ میدهد نه در مورد خود محصول. روری ساترلند ارائه جذاب در این مورد دارد که تغییرات ارزش در درون انسان ممکن است به صورت یک واقعیت دیده شود و این ارائه دیدگاه ما را نسبت به زندگی عوض میکند.

Advertising adds value to a product by changing our perception, rather than the product itself. Rory Sutherland makes the daring assertion that a change in perceived value can be just as satisfying as what we consider “real” value — and his conclusion has interesting consequences for how we look at life.

This talk was presented at an official TED conference, and was featured by our editors on the home page.

Share

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

با ما تماس بگیرید: تهران، چهارراه حضرت ولی عصر (عج)، مجتمع تجاری-اداری ابریشم، واحد 501

تلفن: 66976899-021    ::    66976889-021    ::    66976885-021

info@nurconsulting.ir

در شبکه‌های اجتماعی با ما همراه باشید

Linkedin Google Plus  Aparat