چکیده خلاصه ارزیابی توان بازاریابی سه برند شیرآلات ساختمانی

چکیده خلاصه ارزیابی توان بازاریابی سه برند شیرآلات ساختمانی

صنعت شیرآلات ساختمانی در دهه اخیر رشد و نوسانات جالبی داشته است. در سال­های دور در دوران اوج ساخت و ساز داخلی،‌برندهای مختلف سر از زمین بالا آورده اند و برندهای قدیمی تری مانند قهرمان نیز به خوبی پای خود را سفت نموده­اند. از طرف دیگر در سالهای نوسان قیمت دلار،‌این برندها خیز بلندی برای صادرات به ویژه به منطقه کردستان عراق و سایر نقاط عراق برداشته اند و رقابت­های جذابی در بازار هدف کنار محصولات ترکیه و چینی داشته اند.

در گزارش زیر توان بازاریابی سه برد شیرآلات را در قالب یک چارچوب تحلیل ارزیابی میشود. خاطر نشان میشود علامت سوال و حروف انگلیسی به معنای بی نام کردن اسامی خاص و اطلاعات محرمانه میباشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

با ما تماس بگیرید: تهران، چهارراه حضرت ولی عصر (عج)، مجتمع تجاری-اداری ابریشم، واحد 501

تلفن: 66976899-021    ::    66976889-021    ::    66976885-021

info@nurconsulting.ir

در شبکه‌های اجتماعی با ما همراه باشید

Linkedin Google Plus  Aparat